2010年11月10日星期三

我也很想持之以恆啊

之前每次寫一寫部落格就懶起來,不過現在照片儲夠了一定數量,大家支持一下小弟吧 ^_^!

4 Comments:

支持一吓。

另,見你影d相如:

鹿寨秋海棠與臨桂秋海棠 Begonia luzhaiensis & Begonia linguiensis

水晶花燭交配 Anthurium ( crystallinum × magnificum )

d顏色光暗都好好,請問用咩setting?我只係用450d kit set,可唔可以影倒你果種效果呢唔知。thanks

多謝支持~~~

首先我要講講我係有用PS執過下相
原相我就唔敢擺出黎獻醜喇 後製功夫可以化腐朽為神奇

秋海棠果度要用黑夜模式去影先會影到反光效果
用A mode我開到光圈幾大都影唔到咁樣
不過我只係用ISO 100,唔鍾意有noise
另外果陣其實係夜晚黎...haha

火鶴果度就只係好普通咁影
不過植物本身塊葉有緞面質感先做到呢個效果

450D OK喇仲可能矜貴過我部GF1,只係我用既光圈仲大
不過你要試唔同setting影十幾張先

icic, 我覺得你d相好有feel呀,間唔中我有用ps執相但通常都掛住saturate d顏色 (影花多,少影葉),見你d效果好得。頭先先去玩吓d contrast同色階,原來仲要夜晚影。到我有機會try try。

GF1同單反出嚟效果差唔多啦<-- 有朋友話。

記住持之以恆呀。

謝謝意見,會有好多人話我影相唔好睇或者其他點點點,我覺得呢個係我影相既style我唔會因為某幾個人評頭論足而改變。我係要影到某D details之餘仲想帶出某種感覺的。另外...我唔係想係夜晚影,日頭點都好過夜晚啊,色楷色溫果D我都係睇心情改。

我的確好愛GF1,可以有單反既質數同易用度高!

Share to your community

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Counting